Kur të dalë në tregun amerikan në fillim të vitit të ardhshëm, do të shitet për 3.500 dollarë, gjë që e bën të mundshme që të fillojë si një artikull luksi i papërballueshëm për shumicën e familjeve – veçanërisht sepse kufjet nuk do të zëvendësojnë nevojën për të blerë një iPhone të ri ose smartphone që funksionon në Android çdo disa vjet
Gazetarët janë një grup skeptik, kështu që ishte e pazakontë të dëgjoje kaq shumë prej tyre të tërboheshin për përvojën e tyre të parë me Big Thing tjetër të Apple: kufjet me çmim të lartë të quajtur Vision Pro, një pajisje e mbushur plotësisht me realitet virtual, si dhe realitet i shtuar që projekton imazhe digjitale në krye të cilësimeve të botës reale. Por pasi e përdora Vision Pro gjatë një demonstrimi gjysmë ore të orkestruar me përpikëri nga Apple, unë u bashkova me radhët e atyre që ishin të mahnitur nga e gjithë teknologjia mbresëlënëse që Apple ka paketuar në kufjet e ngjashme me syzet. Megjithatë, ai ekzaltim u shua nga një ndjenjë shqetësuese e të parit të sapokaluar nëpër një portë që përfundimisht do ta çojë shoqërinë në një rrugë tjetër të izolimit digjital.
Avantazhet e mundshme
Por së pari gjërat e mira: Vision Pro është pajisje shumë e sofistikuar që është mjaft e lehtë për t’u konfiguruar dhe tepër intuitive për t’u përdorur. Konfigurimi kërkon përdorimin e një iPhone për të marrë automatikisht disa vlerësime të syve dhe veshëve tuaj. Nëse mbani syze të rekomanduara nga mjeku (unë mbaj lente) do të nevojitet një kalibrim shtesë, por Apple premton se nuk do të jetë e komplikuar.
Pasi të ketë përfunduar gjithçka, do të zbuloni shpejt se vendosja e Vision Pro është gjithashtu e thjeshtë, falë një doreze në anë që e bën të lehtë sigurimin e një kufjeje të rehatshme. Dhe ndryshe nga kufjet e tjera, Vision Pro nuk është pajisje kompjuterike me pamje të sikletshme, megjithëse syzet nuk janë tamam elegante, pavarësisht se duken paksa si diçka që mund të shihni njerëzit që mbajnë në një pistë skish, avion luftarak ose makinë garash.
Kontrollimi i Vision Pro është jashtëzakonisht i lehtë. Përdoruesit thjesht shtypin një buton sipër anës së djathtë të syzeve për të tërhequr një ekran virtual të aplikacioneve, duke përfshirë pritjet e njohura për foto, mesazhe, telefonata, transmetim video dhe shfletim në ueb. Hapja e një aplikacioni kërkon vetëm shikimin drejt tij, më pas shtrëngimin e gishtit të madh me një gisht tjetër. I njëjti aplikacion mund të mbyllet me majë të gishtave ose mund të zhvendoset anash duke mbajtur dy gishta së bashku dhe duke i lëvizur në drejtimin ku dëshironi ta vendosni.
Jo çuditërisht, demonstrimi i mirë-kuruar i Apple e hodhi Vision Pro në dritën më të mirë të mundshme. Kufjet duket qartë se mund të jenë mjaft të njohura për qëllime biznesi, duke përmirësuar produktivitetin, bashkëpunimin dhe videokonferencat, veçanërisht në një epokë kur më shumë punë po bëhet nga distanca.
Pa shkaktuar efekte çorientuese të zakonshme në kufjet e tjera të realitetit virtual, Vision Pro mund t’ju thellojë në pamje mahnitëse, shfaqje 3-D të vendeve të largëta. Mund t’ju fusë në video të kujtimeve të kaluara të regjistruara me një nga 12 kamerat e pajisjes (demoja përfshinte skena emocionuese të festës së ditëlindjes së një fëmije dhe një skenë zjarri kampi). Mund të bëjë që shikimi i një filmi 3-D, siç është filmi më i fundit i Avatarit, të ndihet sikur jeni ulur në një teatër IMAX ndërsa pushoni në divanin tuaj. Mund të të shtyjë në momente surreale (në një moment, pashë me habi teksa një flutur shfaqej për herë të parë në një ekran virtual që përshkruan një epokë parahistorike që me sa duket fluturonte nëpër dhomë dhe zbarkoi në dorën time të shtrirë teksa isha ulur në divan).
Dhe demonstrimi shfaqi mjaftueshëm pamje të mënyrës se si ngjarjet sportive shfaqen përmes syzeve për të kuptuar se fuqitë që janë në futbollin profesional dhe kolegjial, basketbollin, bejsbollin dhe hokejin janë të detyruar të gjejnë mënyra për të përfshirë teknologjinë në shërbimet e abonimit që i bëjnë shikuesit të ndihen sikur janë ulur në rreshtin e parë.
Për nder të Apple, Vision Pro është projektuar gjithashtu në një mënyrë që u lejon përdoruesve të shohin ende ata përreth tyre, nëse ata dëshirojnë.
Disavantazhet e mundshme
Ndjenjat e mia të përziera në lidhje me përpjekjen e parë të Apple në realitetin e përzier rrjedhin në mënyrë ironike nga fakti se sa i dizajnuar është Vision Pro nga një kompani që ka qëndruar pas këtij lloji të teknologjisë së ndryshimit të lojës në shumë raste gjatë 40 vjetëve të fundit, duke filluar nga kompjuteri Macintosh deri te iPhone.
Duket sikur ky mund të jetë një rast tjetër në të cilin Apple ka arritur diçka që u ka shpëtuar kompanive të tjera të teknologjisë, duke thyer kodin për ta bërë realitetin virtual dhe atë të shtuar më bindës dhe më pak çorientues sesa një sërë kufjesh të tjera ho-hum dekadën e kaluar apo më shumë.
Arsyeja e vetme që Vision Pro nuk do të jetë ndjesi e menjëhershme është kostoja e tij. Kur të dalë në tregun amerikan në fillim të vitit të ardhshëm, do të shitet për 3.500 dollarë, gjë që e bën të mundshme që të fillojë si një artikull luksi i papërballueshëm për shumicën e familjeve – veçanërisht sepse kufjet nuk do të zëvendësojnë nevojën për të blerë një iPhone të ri ose smartphone që funksionon në Android çdo disa vjet.